úterý 22. března 2011

Mlčeti zlato, mluviti jed!

Sliboval jsem oficiální otevření Knihy wlkeRa na apríla. Ale teď už je jasné, že to nedodržím, protože 1. dubna brzo ráno budu honit vlak a nebude čas se před tím rozepisovat po internetu. Samozřejmě bych mohl článek napsat předem a pak bing! - nahodit ho na web. Ale já mám potřebu si po sobě články aspoň dvakrát přečíst. A to bych pak, pokud by nějací blíže nespecifikovaní naši spoluobčané neprovedli nějaký žertík Českým Drahám (o aprílových žertících ČD se tak nějak mluvit nedá, protože ČD mají apríla celoročně), prostě nestih'.

TAKŽE.

Buďte vítáni na wlkeRově novém blogu, který je už pod novou mailovou adresou a lépe se tím pádem updatuje. Taky má nové smexy záhlaví a míní se od svého předchůdce (který bude 30. března smazán) mírně odlišovat. V čem?

Tak především pokládám glosování jako takové, ale žádný strach, nalezl jsem alternativní řešení jak po způsobu českých uzenářů proměnit haldu shnilé flákoty ve voňavou klobásku (vegetariáni klid, jde jen o metaforu.) Objevit by se mělo už brzy.

A toliko změny. Jak jsem řekl, mírné. Jinak tu bude k nalezení přesně to samé co na bývalém blogu, tedy povětšinou bohapusté žvásty, sem a tam nějaký komentář něčeho co jsem četl, viděl, slyšel, zažil, zkonil, a-tak-dále.

Doufám že stálé čtenáře to jedno změněné písmenko v adrese moc nezničilo, a že noví si nebudou mít nač stěžovat. Přeji hezké jaro a *zíív* dobrou noc.

Žádné komentáře:

Okomentovat