neděle 1. ledna 2012

Pár slov k novému roku

Lidi přejou u příležitosti Nového roku jiným lidem štěstí, zdraví a tak. Já to nedělám, protože tyhle věci přeju lidem - byť ne výslovně - pořád. Já vůbec nedělám spoustu věcí výslovně, a možná bych měl, ale zase já než občas najdu slova, to bysme v těch dveřích stáli hodiny a hodiny.

Loňský Silvestr si pamatuju velmi dobře, hrál jsem na kompu Solitaire a vyhrál dvě hry po sobě (Vegas bodování). Bylo to velmi symbolické, velkou část roku jsem totiž strávil v izolaci - nejdřív byla Ayuku doma a já v Budějcích, a pak jsem byl doma já a ona v Olomouci. No. A k nikomu jinýmu se tady zrovna já moc nedostanu.

Letos jsem petardy za okny zahlíd taky od monitoru, jenže tentokrát jsem vzhlédnul od hry The Bard's tale - a quest for coin and cleavage. Jestli tohle je nějaký předznamenání, tak potěš pámbu :D

Mějte se a přij'te zas :)

Žádné komentáře:

Okomentovat