pondělí 31. října 2011

Risen to Gothic

Takže se konečně zabydluju na svém novém ideaPadu Y570, o němž bych i napsal, jak moc je awesome, kdyby každý stisk klávesy tak strašně nevrzal. jak jsem řek Ayuku, je to jako kdyby celá mašina byla nacpaná mikromorčátkama, který kvíknou pokaždý když stisknu cokoli. Awwrgh!

Anywho, namlátil jsem do mašiny starý dobrý Risen (ještě mám rozjednané účty s inkvizicí, za kterou jedinou jsem to nedohrál) a užíval si hru se všema detailama. Ale v sobotu mi Ayuku dala Gothic3 Questpaket4 a verzi se kterou šel dohromady, takže po dobrodružné instalaci (kdy jsem chvíli hrál verzi s českými názvy, kde ale nefungovala diakritika; o tom ještě hodím slovo později) můžu pařit obě hry od Piraní.

Risen vzniknul po Gothic3. Mně od začátku deptal tím, že se z většiny odehrává pod zemí (ahoj, klaustrofobie!) ale zase jeho svět byl nádherný a nesekal se tolik jako Gotík. Taky má výborně zpracovanou hudbu, explore i combat je v lokacích stejná, liší se jen bubny (extrémem je soutěž "najdi 2 rozdíly mezi hudbami pro Gyrger Island"). AI společníků je solidní, příšer po mém posledním střetnutí se třemi vlky taky...

Zmínil jsem se o tom, že si můžete povolat kostlivce jménem Fred?

První věc kterou mě návrat ke Gotíkovi odrovnal (hned po grafice, kterou jsem na milášškovi zase vyhnal do maxima... a nic se nestalo, nikde žádná tráva, nic) byl souboj. V aréně jsem si z Risena odnes obranuobranuobranu úskok útok! Tady jen porát mačkam pravý myšítko.

Dobrá věc na Gotíkovi je, že můžete odlákat část nepřátel někam a tam je znnn..abít v klidu. Občas to totálně nedává smysl, hlavně u lidí, ale meh. Risen? Křivě kouknete na jednu myš a jdou vás sežrat mrchy z půlky mapy. A co myši, i blbý můry se slítnou!

Inu, momentálně hraju Gothic, a to pro větší a bohatější svět, který můžu prakticky neomezeně prozkoumávat polymorfnutý za nějakou potvoru. Hlavně dokud nenatankuju nějakou hlídku. On vůbec ten QP je v tomhle hustej, člověk se zapomene převlíct a sesypou se na něj spojenci. V tom... špatném slova smyslu.

Samozřejmě se taky snažím pracovat, ale tak nějak to za mnoho nestojí. Umělecká krize na všech frontách.

A teď bonus: poznejte příšery z Gotíka3!
__havec, D_mon, Divo__k, D_ln_ _erv, Ch_apavec, Je_t_r, Kr_va, Mrcho_rout, P_se_n_ _erv, P___era, Sk_et_ pes, Smr__k.

3 komentáře:

  1. Hm, já sem tam trávu, myslim, měla.

    "a tam je znnn..abít v klidu"
    - tohle mi táák připomíná naše konverzace s holkama, když procházíme potemnělým parkem nebo v noci bloumáme po katedře asijských studií XD

    Waii~ Kvíz!
    Žahavec, Doraemon, Divokluk, Dolní Nerv, Chápavec, Jeseter, Kráva, Mrchožrout, Pásečný Nerv, Příšera, Sketa, Smrk

    ^w^

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem tak šikovná! Přece jen mi ten biologický diplom k něčemu je XD

    OdpovědětVymazat