středa 19. října 2011

Tolik moc věcí, tak málo času

Já mám vlastně času dost. Spoustu v porovnání s časem, kdy jsem chodil do školy. Na výuku, tedy. Dneska jsem úspěšně zavraždil půl dne instalací nového kompu, trháním si vlasů z různých blbin (třeba nefunkčnosti Gothic3 QuestPaketu 4, uuu, musim někde sehnat anglickou verzi). Jenže těch věcí co chci dělat je bezpočet. Něco jde dobře i v posteli, třeba vymýšlení nápadů do D&D (nebo diplomky!), ale kvůli jiným věcem se zas čék potřebuje pohybovat, prohrabávat knihami nebo zírat do kompu, páč tu věc má jen v PDFku (ahoj, DM for dummies).

A považte, kolik věcí nedělám! Už nechodím ven se psem (protože sehnat sousedy s klíčema je lehce nemožné), nemluvím s lidma (hlavně proto, že lidi nemluví se mnou), neuklízím (ale chystám se k tomu už asi 14 dní). A přesto den přijde a odejde, jako bych se ho netýkal. Možná je to tím dřívějším nástupem tmy, možná tím že prostě zahučím do svého světa. Možná jsem taky schizofrenik a většinu dne dělám věci o kterých nevím.

Nicméně se začínám velmi zvolna orientovat směrem, kdy budu mít zas věci k činnosti. V pololetí snad přeberu Magicový klub v Soku, do feedsů jsem si přiškrábnul metodický portál RVP. V mých myšlenkách už se zase jednou vyskytuje učení... a ještě pořád se ho neděsím, snad ne k vlastní smůle.

Zajímalo by mě, kde PAK vemu čas. Až přijdu z práce a začnu mlátit hřebíky do písemek, a do toho sháním další a další věci a činnosti co vyžadují pozornost. Vyplatí se mi být nejlínějším workoholikem široko daleko? Ať už to bude jakkoli, určitě najdu nějaký čas k tomu, abych o tom zas někdy poreferoval :)

Žádné komentáře:

Okomentovat