neděle 11. prosince 2011

Jak si vyhrát s Gotíkem

Gothic 3 je (na svou dobu) výborná hra. Trošku víc zředěný než jeho předchůdci, ale zas ten svět! Ty možnosti! Průšvih je v podpoře magie. Aby mohl být mágem, musí se člověk našrotit Ancient Knowledge a pak zapracovat na maně. Která je pak fuč po pár fireballech. Hraju už podruhé a vždycky si kolem lv 40 vzpomenu "jo počkat, já chtěl hrát za mága, hm."

No zkrátka takhle to nejde.

Gothic 3 hraju pro zábavu z prozkoumávání. Absolutně mi tedy nedělá problémy, když se "ve hře" specializuji na věci, které hodně používám, ale nacheatuju si jiné věci "jen tak pro formu." Abych se mohl bavit. Což dělám.

Při své první hře jsem necheatoval vůbec. Nedohrál jsem jí, páč jedno NPC se přemístilo z bodu A do bodu B (a řeklo mi o tom, jen jsem ho neposlouchal), a já ho tak dlouho hledal v bodě A, až mi z toho hráblo a já na hru zanevřel. V druhé hře jsem si nastavil mistra dvou zbraní (páč vážně, aby se člověk dostal do Ishtaru, musí povraždit pár starých přátel, a to já prostě NEDĚLÁM) a jedno kouzlo: Meteor.

Pokud chcete v Gotíkovi3 někoho nukenout, pořiďte si kouzlo Meteor. Nejenže je to nejsilnější dálkovej plošňák (jdi se zahrabat, Hailstorm), ale navíc vám často kolem hlavy létají hořící mrtvoly. Wheee! V kombinaci se schopností regenerace many můžete uspořádat prakticky kobercové bombardování. Whee na druhou.

Nově jsem objevil kouzlo Tame Animal. A nejlepším cílem na tuhle vychytávku je cokoli psovitého, zejména Ice Wolfové v Nordmaru. Psiska totiž mají nejrychlejší útoky a jakmile jednou dostanou oponenta na zem, je po něm. Můj jedinej Ice-hafík sundal dva Ogry. A jako - je to prostě cool mít žvižátko.

Velká zábava, hlavně mezi orky, je Bloodlust. Cíl se vrhne na nejbližšího tvora - pokud je dostatečně blízko. Proč mezi orky? Nevýhoda: orkové se navzájem nezabijou. Výhoda: ostatní orkové se jdou podívat na zápas ... a stoupnou si blízko sebe. (Plus absolutně ignorují hráče.) Člověk takhle může rozpoutat pořádnou melu a pak prostě proběhnout a ve všem tom zmatku pokosit ty, co ještě stojí, dorazit nedoražené, a jít o město dál.

Hodně trpěliví lidé můžou jet double-bloodlust, kdy v první fázi nechají orky pomlátit se mezi sebou... přičemž poraženým jsou zabaveny zbraně. Takhle to stačí chvíli opakovat, dokud není tak cca půlka orků beze zbraní. Pak se to teprv mydlí :D

Jinak jsem zkoušel seslat Bloodlust na králíčka. Utekl D:

Toliko k mým současným experimentům. Určitě toho zkusím ještě víc. Happy gaming!

Žádné komentáře:

Okomentovat