pondělí 5. prosince 2011

Pohyb věcí

V pátek jsem přijel ze slavného předávání diplomky a dnes večer je můj pokoj v prakticky témž stavu, jako byl tehdy i dávno předtím, a to navzdory veškerým snahám tu uklidit. Tedy, snahám. Vůli? Myšlence?

Jediné uklízení se tu odehrálo když José přestalo bavit přeskakovat haldu bordelu, když chtěla projít od dveří k topení. Bordel je teď rozdělen do dvou hald, mezi nimiž vede cestička.

Navíc si připadám nachcípán, takže se ke kartám a věcem k D&D přidávají hrnečky a obaly od hašlerek.

A jak se mají věci nefyzického rázu? Mizerně. Sice jsem se zbavil DP, mam fajn brigádu a aspoň pro účely přihlašování turnajů jsem vykopnul klub o příčku nahoru (2/3), ale jináč doma babi ležák, mamka div ne na prášky, D&D jsem nehrál už ani nepamatuju a blonďáci se snad rozutekli po všech koutech světa (přiznejte se, kdo je varoval?) Takže tady vše při starém.

Zkrátka bordel kam oko dohlédne. Možná bych si měl zase z půdy snést tu červenou lampu?

Žádné komentáře:

Okomentovat