neděle 1. května 2011

Nepoetický Máj

Nevím jak vy, ale já od nějaké doby vždycky čekám že první máj bude takový spešl. Loni byl, ikdyž místo s nějakým vysněným princem jsem po hradech lozil s mamkou a různé bílokvěté rostlinstvo si kolem hlavy ovíjel sólově. Ty fotky skončily na mnoha místech, kam už třeba dnes nekráčím, ale existuje tu riziko, že třeba za měsíc budu. Nebo aj zítra...

Dneska to bylo jinak. Vlekl jsem z domova do budějc krosnu obsahující noťas a oblek, a co nedokončila únava to sundaly vykolejené České Dráhy a všeobecná smůla která mi dala pózu až odpoledne. No a teď to je tady, večerní máj a já se zrovna prohryzal článkama, devartem ... princové zase nikde (se světlou výjimkou 4. dílu SKET Dance.)

No tož dlouho jsem nepsal, ono začít pracovat dá strašně práce. Takže tu máme přípravu na státnice, ta tak nějak prosakuje vším, doma jsem toho tedy moc nenadělal. Naklepal jsem kosu, což je úžasná práce, ikdyž než ten plech povolí, to by se člověk tou čepelí nejraděj podřezal.

Taky jsem rozepsal povídku, nejdřív česky, ale pak mi došlo, že by námět byl dobrý do letošní soutěže SPUSA, pročež jsem první verzi smáznul a šel do angličtiny. Jak je touto dobou populární, původní námět vychází ze sna, který snad neměl ani vteřinu, byl to prostě takový okamžik kdy jsem zahlédnul budoucí hlavní postavy a bylo mi přesně jasné, že tenhle příběh by mohl být zajímavý. Na net přibyde buď někdy hodně pozdě, nebo přeložená do češtiny (ikdyž tam mi zařve závěrečný pun... nonic).

Dále jsme konečně zase odehráli kus D&Dčka. Supersouboj jsem zpackal neskutečným způsobem, takže zmrazení času dám zas na chvilku k ledu (aspoň do té doby, než banda natankuje chronarchy, pokud vůbec) a půjdu si vychutnat vlkodlaka. Nechal jsem bandu prošmejdit bez zábran velké území, což možná byla docela nuda. Měl jsem si pro své velké finále vybrat nějakou víc random místnost, netrvat na Velkém schodišti. A cože to finále bylo? Obří kobliha. Žádná past, žádný podraz, prostě prachobyčejná kobliha o průměru 7 metrů s jahodovou marmeládou a spoustou cukru. Doporučuju všem DM, GM, PJ a kdovícoještě, takový vánoce jste neviděli :D

A co budoucnost? New Phyrexia! Zatím nejkrásnější fantasy komunismus co jsem kdy viděl. A já musím být u všech příslušejících akcí. No, docela se těším. Krásná sada, opravdu krásná.

Žádné komentáře:

Okomentovat