neděle 8. května 2011

Řetězový sen

Nikdy jsem neměl rád děje založené na tom, že se najednou začaly dít absurdnosti a pak se hrdina probudil, načež se stala další absurdnost a on se probudil znova... Dovedete si tedy představit mé rozčarování, když se mi stalo totéž.

Zvláštní věc ale, ta první část byla z budoucnosti a to docela důvěryhodné... Chci říct že za 10 let bude náš barák pod mým upkeepem na spadnutí určitě ^^; Ale pak začaly ty nálety... vždycky se při něčem takovym snažim probudit. A hle, ono se to povedlo. Jenže i koleje byly bombardovány, juch. A tak to šlo pořád dokola... A sotva jsem se probudil probudil (aspoň doufám), překlopil jsem se na druhý bok, znova usnul, a on si mozek zase něco vymyslel.

Občas je ta jeho aktivita spíš na škodu.

Každopádně teď už jsem snad vzhůru, byť utahanější než když jsem šel spát (a to je co říct). Kdyby měl někdo pocit, že se mu tenhle post zdá, nechť mě urchleně kontaktuje, než začnou z nebe pršet draci X)

1 komentář:

  1. Sny jsou ale skvele ^ ^ A ten tvuj zni fakt zajimave o.O
    Me se dneska zdalo o hokeji. . Jeste ze uz je finale ^ ~
    Posledni dobou VIM ze jsem mela mnohem zajimavejsi sny, ale bohuzel si je nepamatuji. . chjo. . snad uz brzy, ale vzhledem k celkovemu rozpolozeni a vsemu okolo. . asi budu muset doufat jeste tak nejakou dobu. . nebo si sny zase zacit psat. .

    OdpovědětVymazat